Tuesday, 16 April 2013

14.April.2013 (Ahad) ~ Sepetang di Bagan Lalang


Harmoni... Berkasih dengan alam.. Cuma sepoi bayu off-duty, panas sangat... Happy bila tengok orang lain happy, bermandi-manda, bersatu dengan alam. Sayang seribu kali sayang sebab air lautnya kelabu, tak macam pantai di kampung emas masih suci murni... Pasirnya di sini pun macam dah mendap. Alhamdulillah dapat tengok si mentari terbenam. Kasih emas pada alam amat dalam... Setinggi-tinggi pujian buat-Mu Allah, Tuhan sekalian alam... Alhamdulillah...

Gamat bermain go-kart.
Lapangan go-kart.
Lapangan go-kart.
Panas betul pantai time ni. Sepoi bayu off-duty ni ;-)
Pandangan di hadapan tempat makan. Seriously, emas agak tak selesa dengan kebersihan di tempat makan ni. Layan jer lah sebab tekak tengah kering ni :-(
Suatu senja di Bagan Lalang... Harmoni sangat suasana time ni. Kalau boleh mengadap pantai, menikmati remang si mentari terbenam. Bersatu dengan alam... 
Suatu petang di Bagan Lalang...
Suatu petang di Bagan Lalang.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...